Bardzo dobry scenariusz dla zapoznania się z podstawową mechaniką gry. Nie zwiera wątku ekonomicznego (nie zbieramy złota na początkach tury).
Gracze wybierają piony:
1 [PSZ] punkt sztabu generalnego.
9 [PIE] jednostek piechoty,
6 [PC] jednostek pancernych,
3 [ART] artylerie,
Po wybraniu pionów Ustawiamy pokrywkę pudełka w poprzek, na środku, planszy tak aby przeciwnicy nie widzieli sposobu rozstawienia wojsk. Na rysunku sposób ustawienia pudełka przedstawia czarny prostokąt.
Każdy z graczy ustawia swoje jednostki w dowolny sposób ale tak aby rozstawianie wojsk przed rozpoczęciem gry było niewidoczny dla przeciwnika sposób.
Rzucamy kostka: gracz który wyrzuci największa liczbę na kostce wybiera kto zaczyna.
Zdejmujemy pudełko odsłaniając strony
Wyznaczony gracz rozpoczyna rozgrywkę zgodnie z zasadami opisanymi w instrukcji.
Koniec gry następuje w momencie: zniszczenia sztabu przeciwnika lub jego wszystkich oddziałów lub poddania się.
Główny sposób rozgrywki zawiera element ekonomiczny.
Gracze otrzymują:
1 [PSZ] punkt sztabu generalnego.
100 ₲
1 Fabryke,
Gra kończy się w momencie zniszczenia sztabu głównego.